Wdrożenie RODO

[netbee_heading style=”style_01″ subtitle=”” enable_delimiter=”” delimiter_rotation=”0″ undefined=”” title_font_options=”tag:h2|color:%23ffffff|gradient:%23ffffff” subtitle_font_options=”tag:div|font_style_italic:1″]Wdrożenie RODO[/netbee_heading]

Zdobyte przez nas doświadczenie pozwala stwierdzić, że istnieją pewne kluczowe elementy informacji, których umiejętne pozyskanie i przetworzenie, pozwala w przejrzysty sposób zoptymalizować procedurę wdrożenia. Proces ten jest dość skomplikowany i wymaga on stopniowych działań w czasie.

Plan wdrożenia wymagań z zakresu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO (GDPR) opracowany przez SALVIO Sp. z o.o.

I. Część rozpoznawcza.

&nbsp

Zebranie kluczowych informacji od Klienta

&nbsp

Raport ogólny zawierający zalecenia które należy podjęć celem uzyskania zgodności z GDPR.

&nbsp

Audyt sprawdzający

&nbsp

Analiza i opracowanie dokumentu, na bazie którego Klient dowiaduje się, które obszary przetwarzania danych muszą zostać dostosowane oraz co należy zrobić by spełnić wymogi RODO

&nbsp

Oferta na część analityczno – wdrożeniową

II. Część analityczno – wdrożeniowa.

Odnosząc się do przeprowadzenia części drugiej planu wdrożenia, niezbędne jest ukończenie części pierwszej. Składowe obsługi analityczno – wdrożeniowej:

&nbsp

Powołanie własnego IOD lub powierzenie pełnienia funkcji IOD poprzez outsourcing Salvio Sp. z o.o.

&nbsp

Przeprowadzenie szczegółowej analizy, do której opracowania niezbędne są informacje pozyskane podczas audytu sprawdzającego.

&nbsp

Szacowanie ryzyka dla czynności przetwarzania oraz systemów przetwarzających dane osobowe, w tym ocena skutków dla ochrony danych osobowych.

&nbsp

Opracowanie planu naprawczego.

&nbsp

Udostępnienie narzędzi umożliwiających wdrożenie planu naprawczego przez Klienta: szablony dokumentów, szkolenie pracowników z ogólnego zakresu przepisów RODO, konsultacje.

&nbsp

Oferta na część rozszerzoną.

III. Część rozszerzona (opcjonalna).

W zależności od oczekiwań oraz ustaleń uzgodnionych z Klientem podczas obsługi, część trzecia może zawierać następujące elementy:

&nbsp

Wprowadzenie planu naprawczego przez specjalistów Salvio.

&nbsp

Opracowanie niezbędnych dokumentów, dostosowanych do firmy.

&nbsp

Dedykowane szkolenia tematyczne / IOD.

&nbsp

Dostosowanie systemów.

&nbsp

Rozszerzony pakiet konsultacji.

[netbee_heading style=”style_01″ subtitle=”” enable_delimiter=”” delimiter_rotation=”0″ undefined=”” title_font_options=”tag:h2|color:%23ffffff|gradient:%23ffffff” subtitle_font_options=”tag:div|font_style_italic:1″]Zainteresowany?[/netbee_heading][netbee_button main_style=”style-2″ button_text=”Napisz do nas” buttom_link_src=”url:https%3A%2F%2Fsalvio.pl%2Fkontakt%2F|||” undefined=”” box_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)” hover_box_shadow=”box_shadow_enable:disable|shadow_horizontal:0|shadow_vertical:15|shadow_blur:50|shadow_spread:0|box_shadow_color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.35)”]

Salvio sp. z o.o.

81-451 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
tel. 663 177 907
odo@salvio.pl