Panel Salvio

W oparciu o doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi Klientów oraz w odpowiedzi na oczekiwania rynku, zespół Salvio w 2017 roku rozpoczął pracę nad innowacyjnym systemem informatycznym, który uprości oraz w dużej mierze zautomatyzuje procesy związane z ochroną danych osobowych. Dążenie do racjonalnego i optymalnego kosztu wdrożenia oraz późniejszej obsługi firmy w zakresie wymogów RODO jest strategicznym celem spółki. W związku z powyższym, w dalszym ciągu rozbudowujemy innowacyjny system informatyczny, służący do kompleksowego zarządzania ochroną danych osobowych, przepływu dokumentów oraz automatyzacji procesów z tym związanych.

 

Multikonto

Zarządzaj wieloma firmami za pomocą jednej platformy . Nasz panel został zaprojektowany z myślą o firmach które zajmują się  świadczeniem usługi zewnętrznego Inspektora ochrony danych

 

Zarządzanie podwykonawcami

 Dzięki naszemu systemowi będziesz w stanie kontrolować  firmy z którymi współpracujesz. Nasz system pozwoli wysłać i archiwizować umowy powierzenia oraz  przeprowadzić audyty kontrolne które sprawdzą czy firmy z którymi jesteś związany  spełniają RODO

 

Szkolenie personelu

Łatwo dostępne szkolenia online, dla wszystkich użytkowników, kończące się krótkim quizem potwierdzającym zdobytą wiedzę.

 

System nadawania  dostępu

Zarządzaj wszystkimi żądaniami nadawania dostępów. Nasz system pozwoli ci odejść od papierowej drogi nadawania upoważnień.

 

Naruszenie danych

Zgodnie z wymogiem na zgłoszenie naruszenia danych osobowych mamy 72 godziny, Elektroniczny rejestr ułatwia nam to zadanie, automatycznie zgłaszając naruszenie bezpośrednio do UODO.

 

Przydatne dokumenty

Przygotowaliśmy bank przydatnych dokumentów, które ułatwią rozpoczęcie pracy, takie jak:  szacowanie ryzyka, rejestr czynności , wzorce procedur i szablony dokumentów.

Oceń zagrożenia

Konieczne jest zrozumienie wpływu czegoś, jeśli coś pójdzie nie tak. Pomóż zarządzać procesem identyfikacji ryzyka naruszenia danych i możliwego wpływu takiego naruszenia w ramach funkcji oceny ryzyka.

 

Logi, Nie przegap niczego!

Nasz system posiada rozbudowany system logów.  Dzięki temu modułowi będziesz w stanie w łatwy sposób sprawdzić kto i kiedy miał dostęp  do obszarów zawierających dane osobowe twoich klientów i twojej firmy

 

Łatwo zarządzaj użytkownikami

Przypisywanie użytkownikom różnych praw dostępu w celu współodpowiedzialności za zgodność z polityką RODO w ramach prowadzonej działalności.

Zainteresowany?

Napisz do nas